ביום שישי ראיתי כתם חום על 'פד'. אחריו היה כל הערב נקי עד למחרת בבוקר. בבוקר השבת הגיע הווסת בבירור. שיערתי שהכתם החום מאתמול קשור, אף שאינני יודעת אם אני צודקת. השאלה, למתי לסמן את תאריך הווסת לצורך חישובי ווסתות, האם ליום שישי או לשבת?
תשובה:
לענין חישובי וסתות אין מתייחסים לכתמים[1], לכן יש לסמן את תאריך הופעת הווסת בלבד[2].