מה הדין לפי אדמו"ר הזקן, של כלי שמלאכתו לאיסור שאין לו שימושי היתר בשבת? הרי ממ"ש סי' ש"ח ספ"ה – "אין תורת כלי מועיל אלא לכלי שמלאכתו לאיסור בשבת בלבד אבל בחול מלאכתו להיתר שאף אם בשבת אינו ראוי כלל לשום תשמיש מותר לטלטלו הואיל ויש עליו תורת כלי דהיינו שראוי הוא למלאכתו בחול כגון נר שמדליקין בו נפט שבשבת אינו ראוי לכלום ומותר לטלטלו מפני שיש עליו תורת כלי כמו שנתבאר למעלה" – הלשון הוא אפילו אינו ראוי לשום תשמיש. אבל בסעיף ב' על אותו נר של נפט שהוא שולח מכאן, כתב שזה דווקא בתנאי שראוי לכסות בו כלי, ואם לאו – הוי מוקצה גמור, כמו כוסות של מקיזי דם בסי' רס"ו, או עביט בסעיף ע"ג?