כשכותבים חוזה שכירות האם יש ענין לכתוב חוזה הלכתי דווקא, או שניתן לסמוך על חוזה חוקי-משפטי שניתן להוריד מהאינטרנט?
הורים שנפטרו והשאירו בנים ובנות, והבנות קיבלו חלק שווה כמו הבנים מכוח חוקי המדינה, האם יש בכך בעיה?
אדם ששמע קידוש ביום השבת בבית הכנסת אחר התפילה ויצא ידי חובתו, האם יכול לכתחילה להוציא אחר כך את אשתו ידי חובת קידוש על ידי
במהלך 'מבצע תפילין' ניגש אל הדוכן צעיר שלראשו רעמת שיער. הלה הניח על ראשו כיפה, לבש את התפילין כבקי ורגיל, וקרא קריאת שמע. כשסיים, הבחין
אשה שהרופאים אומרים שיש לה חשש סכנה אם תתעבר, האם על פי הלכה מותר לה לסכן את עצמה?
למנהג חב"ד שאין מקדשים בליל שבת בשעה השביעית, האם בתנאים מסוימים, כגון לצורך אורחים ובפרט בבתי חב"ד, יש מקום להקל בזה ולקדש לכתחילה בתוך השעה
כשכותבים חוזה שכירות האם יש ענין לכתוב חוזה הלכתי דווקא, או שניתן לסמוך על חוזה חוקי-משפטי שניתן להוריד מהאינטרנט?
ניתן להוריד חוזה מהאינטרנט. ולהוסיף את שני הסעיפים הבאים:
פה ניתן להקדיש.
תוכן