- הזמנתי הזמנות, וביקשתי לכתוב שמי "אריה", והם הדפיסו בטעות בצד החיצוני של ההזמנה "אירה". הם שלחו לי את זה במייל לבדיקה, אבל מכיון שזה בצד החיצוני זה הופיע הפוך ולכן לא הבחנתי בזה ואישרתי להם את זה ככה. במייל הם כתבו שאחרי אישור בכתב או בע"פ אי אפשר להתחרט. טענתי היא: א. לא הבחנתי בזה כי במייל זה הופיע בצורה הפוכה כנ"ל והיה קשה להבחין; ב. טעות ברמה כזו בצד החיצוני נחשבת רשלנות, כי כל אחד מבין שהשם "אירה" אינו מצוי, וכשמדובר על הצד החיצוני זה דבר מינימאלי שהמדפיס צריך להגיה ולא הלקוח.
- טענה נוספת, בתחילה הזמנתי אותיות זהב על דף מחוספס, ואח"כ החלפנו לאותיות כסף על דף פשוט כי זה יותר זול, וכך כתבו בטופס ההזמנה. אך למעשה הם הדפיסו כפי שהזמנתי בתחילה.
- אין בדעתי לתבוע, כבר הגענו לידי פשרה. רק ברצוני לשאול כיצד הדין?