תמליל אוטומטי מהשיעור (יתכנו שגיאות):
מה המקור לסגולה לכוון ולדוד ד מיזמור בליל ראש השנה לדוד מיזמור
תה
יה
דבר צמרמורת שאני זקוק עוד מעט אנחנו נשמע
אז אז באמת אומרים לדוד מזמור ואומרים שזה סגולה לפרנסה החי וראיה אהובה יותר כנפשי רגע לפני שאנחנו עוברים לשיעור אבקש את תשומת ליבכם אני מבקש את עזרתכם היום לקחתי על עצמי בסיעתא דשמיא ובעזרתכם הנדיבה להחזיק את כל אלהוראה ומשפט כהמשך של מורי ורבי ורבי הרב מאיר אהרון לרב השלום
מורי ורבותיי אנא ממכם
תעזרו לי להחזיק את הכולל בהרחבה בגשמיות ובפניות להחזיק את הדיינים להוסיף עליהם לעלות מחיורה ויראת שמיים והקדוש ברוך הוא ישלם לכם כדונכם הטוב ובנה בחיי במזון ובכל הרוויח בסיאדה דשמיא שתראו אותה בפועל ממש כל שקל ושקל שאתם נותנים
יחזור אליכם ביתר שאת ביתר עוז ותראו ברכה והצלחה בכל מה שאתם צריכים גם בגשמיות גם ברוחניות וגם בחינוך הילדים למטה בתיאור הסרטון ישנו לינק שאפשר באמצעותו לתרום באופן ישיר תבורכו מפי עליה
אז המקור אני חושב הראשון לעניין זה פרי עץ חי פרי עץ חיים של רבי חיים ויטל אז תראו הסגנון שלו וקודם קדיש בתרה שלא יחזרו מזונותיו כל השנה ויאמר המזמור כף דלד בתהילים הספר הזה הם כתובים בסגנון
שמישהו כתב לעצמו
הלשון בסידור של האדמור הזקן
להגיד אותו בכוונה עצומה עמד אפרים כותב עוד מילה כוונה עצומה ובנעימה גם כוונה עצומה וגם שיהיה נעים
וכן הוא מוסיף וכן בלייל שני יש לכם פה מחזור רק יכול לפתוח רגע וכן בליל שני פה המחזורים ראיתי וכן בליל שני של ראש השנה וביום כיפור והוא מסוגל שלא יחסרו מזונותיו כל ימות השנה אז הם כותבים שזה צריך להיות גם
בראש השנה בליל ראשון בליל גם בליל שני של ראש השנה
וזה מסוגל לכל השנה
עכשיו יש יש ספר
שנקרא יסוד ושורש העבודה כתב אותו הרב זיסקינד הוא היה יהודי חסידי ליטאי הוא היה גדל בליטא
בזמן בזמן קצת אחרי צד אחרי אז הוא כותב
סלונים זה משהו כזה באמצע בליידא
אז הוא כותב בכוונה עצומה מאוד ובמיתון גדול ובנעימה אני את כל זה אני אומר מכיוון שאני שמעתי שאתם מחפשים סגולות לעשירות עכשיו עוד משהו שכתוב בקבלה ומבין את זה מביא את זה 1000 למגן איך להגיד אותו אומר לכוון בשם הווי של המזמור הזה יוד בשואה היי בסגול
וו בקומץ או בשוואה
וזה כמו יהיה
ואז
זה שם של זה שם של פרנסה
שמע זה שווא זה היוד 7 היי סגול וו זה וו לשווא כמה צריך שווא ואז זה גם אוקיי משהו כזה כן ואז אתה יכול כמו שאומרים אתה יכול להיות בטוח שתהיה לך פרנסה האדמור הזקן לא הביא את כל הדברים האלה בסידור אבל זה לא ראיה שהוא לא
מזה כי אתה רואה שאת עצם העניין כן מביאים עצם העניין בשם מראה ברשם כן מביאים
אז אז אז עכשיו לדובי עכשיו יש פה עוד שהוא ספר יש ספר של הרב דוכמן שנקרא לשם האויזה שמה אוזן הוא כותב בשם מראה בעצם צדק
תדליק תדליק אבל מרים את זה כלפי מעלה בשם האויז אני כותב בשם מראה בצמח צדק ראש השנה
שני ימים של ראש השנה לכוון ויום קיפר זה לא דבר ששמתי לב אליו כאילו אני זוכר תמיד ראש השנה אבל שנה שמתי לב גם יום כיפור ויש מהרבי מהרשע שזה רק שלב אחד השלב הנוסף זה שתעשה סעודה טובה במוצאי יום כיפור והשלב השלישי זה שמחה יתרה בשמחה סטר השמחה סיר
יתרה אני בטוח שאתם כבר עושים
ומה
אותם עושים כי אני מקווה שפשוט
תודה אני גם נוסעים רק כוונה עצומה פה אנחנו נכנסים לשאלות מה זה כוונה עצומה
אז יש לנו את הלשון של כוונה עצומה כמדומני בספר תניא שהאחריות שבטיפות עולה משם באמצעות כוונה צומה נכון שמה זה מופיע לשון כוונה הצומה נכון כן מקרה וככה בשם המשפיע שלום חיים שקיבל בשם המשפיע הרב שמואל גרינון אסתרמן
שהכוונה יצאו מהכוונה היא זה פירושמילס
ככה היו אומרים תמיד ככה היו מלמדים נכון כן אפילו אז לדוד מיזמר זה להשם אורט ומלו זה כוונה עצום מאיזה פירושהמילס מי שרוצה בהידור אז בנאימו מי שרוצה+ יותר עידור אז במיתון גודל מאוי אבל זה העניין
שלכאורה זה הדבר הכי
אני לא יודע אם הכי קשה אני חושב ששמחה ושמחה סטרי יותר קשה מכיוון שזה יותר זמן אתה צריך במשך כל המס לעז
ולנצל את הזמן וברחודים זה פשוט גם פיזי זה לוקח זה קטע קטן שאתה צריך להגיד בכוונה ופה אתה צריך לשמוח יותר אבל מה לא עושים בשביל פרנסה אז זה סגולה לפרנסה כן
זה כל העניין פרנסה
על 4 לילדים לנכדים יש גם מכונית על 4 לארבעה יש כל מיני אז כאילו רוצה שבטח בטוח אז לדוב המקור של זה זה מקור קבלי הביאו את זה
במעט האפריים הביאו את זה
בספרים נוספים יש לנו שורש העבודה בסידור של אדמור הזקן זה מוזכר בשם מראה פה בסידור צינו את הרב שאמר את זה זה שמועה ולכאורה לא רבעים הראשון של ראש השנה אלא גם ביום השני וגם ביום קיפר ומי שרוצה להשלים גם סעודה בסוף של יום קיפר וגם שמחה בשמחה סטאר ומי שרוצה להיות מקובל אז גם יכוון באות באותיות יוד בשוו
והיי בסגול וו בשבור ובקומץ ואז אתם תהיו כמו שאומרים
מושך מושלמים זה מקובלים שיש להם קבלות כן